اهميت کپشن عالي در اينستاگرام
کپشن اينستاگرام يکي از مهم ترين قسمت هاي اين پلت فرم مي باشد. اگر هنوز اطلاعات لازم در مورد کپشن نداري، همراه ما باشيد. در اين مقاله ما برخي از بهترين نکات را گردآوري کردهايم که به شما کمک ميکند پستهاي اينستاگرامي عالي بسازيد که به اندازه عکسهاي شما عالي باشند. وبسايت مستر فالوور بصورت تخصصي به اين آموزش ها پرداخته است.
در ابتدا شما بايد مخاطبان خود را بشناسيد.در اينستاگرام 300 ميليون کاربر فعال وجود دارد . سوال اين است که مشتريان و مشتريان هدف شما چه کساني هستند؟ داشتن يک ايده خوب از مخاطبان خود بسيار مهم است، زيرا هرچه بهتر آنها را بشناسيد، تعامل با آنها براي شما آسان تر است. دانستن اينکه دقيقاً با چه کسي صحبت مي کنيد به شما کمک مي کند تا بهترين زيرنويس ممکن را بنويسيد. براي کمک به تمرکز، سعي کنيد افرادي را براي مخاطبان خود بسازيد. يک مخاطب، نمايه اي از مشتري هدف شما است که اغلب شامل جمعيت شناسي اوليه، هويت، اهداف است.
هنگام شناسايي مشتريان خود، مي توانيد سوالاتي مانند:
آن ها چند ساله هستند؟
آنها کجا زندگي مي کنند؟
چه فعاليت هايي را دوست دارند انجام دهند؟
چه شغلي دارند؟
آيا زيرنويس هاي طولاني را منتشر مي کنيد يا آنها را کوتاه و شيرين نگه مي داريد؟ اينستاگرام به شما امکان مي دهد تا 2200 کاراکتر را تايپ کنيد . به طور کلي، يک کپشن کوتاه يک چيز عالي براي جفت شدن با عکس شما و جلب توجه خوانندگان است. شرح بيش از حد طولاني ممکن است توجه خوانندگان شما را جلب نکند. اگر چه، اگر داستان جالبي پشت عکس باشد، احتمالاً مي توانيد آنها را ثبت کنيد. مهمترين کلمات را در ابتداي کپشن قرار دهيد. کپشن ها در فيد اينستاگرام قطع مي شوند، بنابراين فوراً به سراغ اصل مطلب برويد.
از استفاده از شکلک ها نترسيد
استفاده از اين نمادهاي متحرک مي تواند به شما کمک کند چشم خواننده خود را جلب کنيد. آنها همچنين شخصيت بيشتري را اضافه مي کنند و نشان مي دهند که برند شما مي داند چگونه سرگرم شود. ايموجي ها مي توانند کلمات را نشان دهند و مي توانند به کوتاه و سرگرم کننده شدن کپي شما کمک کنند. اگر تصميم داريد شکلکها را به زيرنويسهاي خود اضافه کنيد، قانون ثابت ميماند: کمتر، بيشتر است. حتي فقط اضافه کردن شکلکها به انتهاي کپشن، دعوت شما را جذابتر ميکند.
از منشن ها و هشتگ ها استفاده کنيد
استفاده از منشن ها در پست هاي اينستاگرام مي تواند راهي عالي براي ارتباط با ساير کاربران اينستاگرام باشد. اگر تصوير منتشر شده شما شامل شخص ديگري يا برند ديگري است، دسته هاي اينستاگرام او را در کپشن خود قرار دهيد. هشتگ ها نيز گزينه بسيار خوبي هستند، زيرا مي توانند تعامل را 12.6 درصد بيشتر از پست هاي بدون آن افزايش دهند. آنها نه تنها به شما کمک مي کنند تا فالوورهاي بيشتري در اينستاگرام به دست آوريد، بلکه طعم بيشتري به کپشن هاي شما مي دهند. اگر قصد استفاده از هشتگ ها را داريد، حتما از محبوب ترين هشتگ هاي اينستاگرام که مربوط به برند شما هستند استفاده کنيد.
از منشن يا هشتگ زياد استفاده نکنيد. هشتگ هاي زياد مي تواند کپشن شما را نامرتب و ناخواسته کند و خوانندگان شما را دفع کند. يک ترفند اين است که هشتگ هاي غير ضروري خود را در اولين کامنت عکس خود به اينستاگرام اضافه کنيد. به اين ترتيب، کپشن شما را تميز نگه مي دارد و به فالوورهاي شما اجازه مي دهد تا روي کپشن واقعي شما تمرکز کنند.
آيا کپشن اينستاگرام مهم است؟
در واقع يک عکس ارزش هزار کلمه را دارد، اما يک کپشن به جلب توجه شما کمک مي کند کپشن در اينستاگرام کليد موفقيت در الگوريتم هاي اينستاگرام است. کپشن هاي اينستاگرام اين قابليت را دارند که زمينه را به تصاوير و ويديوهايي که به اشتراک مي گذاريد اضافه کنند و همچنين جزئياتي را که کاربران ممکن است در غير اين صورت نمي دانستند. پس حتما در نوشتن کپشن دقت کنيد. حالا چگونه يک کپشن خوب بنويسيم؟ در اين مطلب چند نمونه از جذابترين کپشن نويسي ها را در اختيار شما عزيزان قرار مي دهيم.
بهترين کلمات براي شروع کپشن نويسي
در اينجا زيرنويسهاي عالي براي اولين کار بزرگ شما براي نوشتن کپشن وجود دارد. حتما ازاين جملات استفاده کنيد.
- "براي شروع لازم نيست عالي باشي، اما براي عالي بودن بايد شروع کني."
- "سپيده دم يک عصر جديد."
- "امروز اولين روز زندگي من است.
- " اول چيزها " _
- در ابتدا همه چيز سياه و سفيد بود.
چه نوع اکانت اينستاگرام بيشترين فالوور را داريد؟
90 درصد اکانت ها حداقل يک برند اينستاگرام را دنبال مي کنند . 83 درصد از کاربران محصولات و خدمات جديد را در پلتفرم ها کشف مي کنند. سودآورترين پيج هاي اينستاگرام در تمام دنيا به شرح زير مي باشند:
- بلاگرها
- صنعت گردشگري
- زيبايي
- ورزش
- سلامتي و تندرستي
- سبک زندگي
- کسب و کار
- موسيقي
8 راه براي افزايش فالوور در اينستاگرام
- اکانت اينستاگرام خود را بهينه کنيد .
- يک تقويم محتواي ثابت داشته باشيد.
- از قبل براي پست هاي اينستاگرام برنامه ريزي کنيد.
- از شرکا و حاميان برند براي انتشار محتوا استفاده کنيد.
- از فالوورهاي تقلبي در اينستاگرام خودداري کنيد .
- اينستاگرام خود را همه جا معرفي کنيد.
- دنبال کنندگان محتواي پست مي خواهند.
- گفتگو و تعامل را شروع کنيد.
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
|